طراحی سایت بازرگانی در اصفهان

رونق کسب و کار بازرگان ها به جذب مشتری بستگی دارد و بازرگان ها اگر بخواهند موفق به جذب مشتری شوند و کالا و سرویس خود را به مشتری ارائه دهند نیاز به بستری برای ارائه خدمات دارد که این بستر می تواند طراحی سایت اختصاصی بازرگانی باشد که که کار را سهل تر برای رسیدن به هدف کرده است و مشتریان می توانند از طریق سایت درخواست خود را بصورت آنلاین به ثبت برسانند.

مثال هایی از این نوع کسب و کار آنلاین می توانیم به فروشگاه های آنلاین اشاره کنیم که بصورت جامع در خدمت کاربران سایت است.برای جذب هرچه بهتربازدیدکنندگان و تبدیل آنها به مشتریان ثابت سایت باید حوزه های کاری خود را هرچه بهتر به آنها معرفی نماید و حوزه کسب و کار و موفقیت در این راهی که کسب کرده اید به مشتریان بهتر بشناسانید.

برای معرفی خود می توانید از پارامترهای استفاده کنید و این پارامترها می تواند رزومه کاری  باشد که مشتریان آنلاین شما برای معرفی شما به دیگران از این رزنومه استفاده می کنند و این باعث می شود حوزه کاری شما هرچه بهتر از قبل به دیگران معرفی شود. مشتریانی که از سایت شما خریداری می کنند انتظار دارند که از سایت شما تخفیف خوبی بگیرند و مشتریانی که در سطح کلان هستند هم از این امر مستثنی نیستند.

سایت بازرگانی باید به گونه ای طراحی شود که بصورت خیلی دقیق تخفیف را به خوبی برای مشتریان اجرا کند و همین باعث می شود که اکثرکاربران به مشتری تبدیل شوند و بازدیدکنندگان سایت روز افزون بالارود. سایت بازرگانی حتما باید از نظر موتورهای جستجوگر هم استاندارد باشد که سایت بازرگانی در رتبه بندی در اولین صفحه حضور داشته باشد و باعث جذب مشتری های جدیدی می گردد.

در سایت بازرگانی اطلاع رسانی بسیار مهم است که یکی از این اطلاعیه ها می تواند قوانین جدید کشوری در حوزه کاری شما باشد که از طریق سایت می توانید به مشتریان سایت اطلاع رسانی کنید و از طریق شعبات که شما برای ارائه هرچه بهتر خدمات و محصولات به مشتریان ایجاد کردید ارائه نمائید.در کنار این اطلاع رسانی ها می توانید بخش های گوناگونی داشته باشید برای هرچه کارآمدتر سایت که این بخش ها می تواند خبرهامرتبط به بازرگانی و غیرمرتبط باشد که بادسته بندی که مشخص می کنید برای کاربران بهتر می توانند دسترسی به خواسته مورد نظر دستیابی داشته باشند .

طراحی سایت بازرگانی

کسانی که هیچ آشنایی با حوزه کاری بازرگانی ندارند بهتر است که در سایت بازرگانی که ایجاد کردید مقالاتی در اینباره درج شود که مخاطبانی که دوست دارند هرچه بهتر آشنا شوند در این سایت به راحتی آن را پیدا کنند . مخاطبان اگر رجوع شان به سایت بالا برود رتبه سایت بازرگانی شما در نزد گوگل بالا می رود و موتور گوگل هم برای دیگر مخاطبانی که نیاز به مقاله ای در حوزه کاری بازرگانی دارند با تایپ کلمات کلید ی در موتور جستجوگر ، گوگل اولین سایتی که به مخاطب پیشنهاد می دهد سایت شما خواهد بود و از این رو با بالا رفتن مخاطبین سایت ، به بیشتر شدن مشتریان و فروش آنلاین ختم می گردد.

سایت شرکتی از خیلی جهات به سایت های بازرگانی شبیه است ولی مقداری تفاوت دارد که که تفاوت آن در نحوه ی نشان دادن محصول در سایت است . در طراحی سایت بازرگانی باید خیلی به نحوه ی  به نمایش گذاشتن محصول دقت بسیار بخرج داد و امکانی باید در سایت فراهم گردد که بازدیدکنندگان در کنار سفارش آنلاین ، بتوانند سفارش بصورت تلفنی انجام دهند.

مخاطبینی که وارد سایت بازرگانی می گردند انتظاراتی از این گونه سایت ها دارند و یکی از این انتظارات دسته بندی شدن محصول ها که این محصول ها وارداتی هستند یا صادراتی و همه این محصول ها بصورت خیلی دقیق و مشخص شده درباره تک تک این محصولات اطلاعاتی نظیر جزئیات محصول و تصویر و معرفی کامل که بصورت کاتالوگ هست را بخوبی به نمایش گذاشته شود.

کالایی که در بین تمام محصولاتی که در سایت قرارگرفته است از نظر فروش بیشتر و یا بازدیدکنندگان بیشتر و یا کیفیت بالاتر داشته اند را برای مخاطبین مشخص نماید. مخاطبینی که به غیر از سایت بخواهند از طریق شعبه های که ایجاد کرده اید را خرید خود را انجام دهند باید آدرس و مشخصات کامل این نمایندگان در سایت درج شود.

در طراحی سایت بازرگانی امکانی باید فراهم باشد که مخاطبین بتوانند در مورد تک تک محصولات نظر خود را درج کنند و مدیرسایت هم بتواند به سوالات کاربران پاسخ دهند .در سایت بازرگانی اگر قرعه کشی قرار بگیرد که بصورت آنلاین برگزار شود و جوایزی هم دراینباره درنظر گرفته شود که باعث بالا رفتن مخاطبین سایت میگردد.

کسب و کار شما که بسیار رقابت در آن نقش پررنگی ایفا می کند باید بتوانید از ظرفیت هایی که در این حوزه است را بخوبی استفاده کنید که مشتریان بسیار زیادی بتوانید جذب کسب و کار خود بکنید یکی از این ظرفیت ها این است که سایت بازرگانی شما باید واکنش گرا به انواع دستگاه های که به اینترنت متصل می شوند داشته باشد که سایت شما بخوبی در آن به نمایش گذاشته شود.  مخاطبین برای دریافت پیش فاکتور محصولی انتخابی خود براحتی با این دستگاه ها نیاز خود را رفع کند . سایت نباید طوری طراحی شود که با دستگاهی به مانند موبایل یا تبلت به بهم ریختگی مواجه شود و سفارش دادن کاربران سایت از طریق سایت باید هرچه بیشتر لذت بخش تر باشد .

در سایت بازرگانی به مانند همه سایت ها بخشی باید در نظر گرفته شود برای “تماس با ما” و درباره ما” که کمک شایانی به کاربران می کند برای ابهاماتی که ممکن است براشان ایجاد شده باشد که اگر این ابهامات از طریق سایت رفع نشود می توانند در تماس تلفنی یا ایمیلی یا اینکه بصورت حضوری در شرکت دارند با مدیریت دارد درمیان بگذارند.

مدیران کسب و کار بازرگانی که سایتی را ایجاد میکنند در حقیقت یک سرمایه گذرای بلند مدتی را انجام می دهند که بصورت مدام العمر اطلاعات موردنظر این مدیر بازرگانی همیشه در معرض دید کاربران است و این کار بصورت هزینه ای بسیار کم می تواند نقش بسیار مهمی درتبلیغ کسب و کارشان داشته باشد و چه بسا امروزه که تکنولوژی حرف اول را در رونق توسعه کسب و کار می زند یک سایت بازرگانی که بصورت کاملا حرفه ای طراحی شده باشد نقش مهمی می تواند برای جذب مخاطبین ایفا کند.

یک سایت بازرگانی باید باتوجه به گسترده بودن حوزه بازرگانی شما باید فعالیت کند و بتواند بخوبی تمام فعالیت های شما را پوشش دهد که اگر سایت بصورت دو یا چند زبانه طراحی گردد می تواند علاوه بر کاربران داخلی ، کاربران خارجی هم جذب کسب و کار شما بکند و سایت هم باید از نظر زیبایی و روان بودن حرفی برای گفتن داشته باشد و تمام این امکانات باید برای مخاطب به سادگی در قالب استاندار سئو صورت بگیرد.

مدیریت کسب و کار بازرگانی این انتظار بر حق خود می داند که سایت با تمام وجود ویژگی های خوب و پیچیده و حرفه ای که از سایت دارد می خواهد که براحتی و هرچه ساده تر بتواند بر محتوای آن کنترلی داشته باشد. آینده ی خوب این حوزه از آن کسانی است که بتوانند با طراحی حرفه ای وب سایت بازرگانی ، کسب وکار خود را بخوبی در دنیای مجازی اینترنت توسعه ببخشند و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود را تبدیل کردن مشتریان بالقوه را به بالفعل هست تبدیل کنند .