طراحی سایت نوبت دهی

چرا نیاز مندیم که یک وب سایت داشته باشیم ؟

کسب و کار شما چیست؟هرچه باشد بهترین راه برای پیشرفت در کار خود و رونق دادن به آن داشتن یک وب سایت است ، چرا ؟ چون مردم در این روزها اولین جایی که برای رفع نیاز خود به آن سر میزنند جست و جو در وب سایت ها است و شما می توانید با داشت یک وب سایت زیبا و کار آمد کسب و کار خود را بهبود ببخشید و بازار کار خود را گسترش دهید .شما با داشتن یک وب سایت میتوانید بدون هیچ حد و مرز زمانی یا مکانی فعالیت خود را ادامه داده و کسب درامد کنید به این صورت که در هر نقطه از جهان و در هر زمانی فقط با اتصال به اینترنت میتوانید اوضاع سایت خود مطلع شوید ویا آن را بروز کنید .

در اینجا به چند تا از ویژگی های داشتن یک سایت برای کسب و کار خود اشاره میکنیم :

  1. وب سایت ها راهی ساده اما کار آمد برای معرفی کالا ها یا خدمات و ویژگی های شرکت شما است .
  2. افراد میتوانند بدون حضور در محل و یا بدون تماس گرفتن به راحتی اطلاعات خود را در وب سایت وارد کرده یا به جست و وی اطلاعاتی که به دنبال آن هستند بپردازند.
  3. شما میتوانید بدون در نظر گرفتن هیچ محدودیتی کالا ها و خدمات خود را به مشتریان خود ارایه دهید .
  4. شما متوانید به راحتی و بدون هچ سختیی نظر ها ، انتقادات و پیشنهادات مردم را جمع کرده و در بهبود وضعیت شرکت خود از آن ها استفاده کنید . علاوه بر آن شما میتوانید پاسخ مشتریان را به سادترین شکل ممکن بدهید .
  5. شاید مشتریان نتوانند به صورت شبانه روزی و تمام وقت با شما در ارتباط باشند اما با استفاده از یک وب سایت مردم میتوانند در هر زمان و مکانی محصولات شما را دیده و اگر بخواهند ثبت سفارش کنند .
  6. با داشتن وب سایت میتوانید محصولات جدید خود را بدون نیاز به چاپ بروشور ، آگهی ها و … معرفی کنید .
  7. با بزرگ شدن و گسترش اینترنت و فضای مجازی تعداد افرادی که روزانه با اینترنت کار های روزمره خود را میگذرانند زیاد میشود و نبود شما در این عرصه شما یعنی از داست دادن مشتریان خود و دادن آنها به سایر رقبا .
  8. اگر وب سایت شما بازدید زیادی بخورد علاوه بر درآمدی که شما از کسب و کارتان بدست می آورید میتوانید درآمدی هم از تبلیغات اینترنتی بدست آورید .واین تنها تعداد کمی از ویژه گی های داشتن یک سایت کار آمد است.ما در این مقاله به معرفی و تعریف سایت های نوبت دهی و رزرو آنلاین میپردازیم که کار مدیران شرکت های مسافربری ، هتل ها بیمارستان ها ، دکتر ها و … را بسیار آسانتر میکند .

امروزه بسیاری از شرکت ها و افرای که خدماتی به مردم میدهند و این خدمات نیامند رزرو و وقت قبلی است این شرکت ها نیازمند یک وب سایت نوبت دهی و رزرو آنلاین هستند که کار آنهارا بسیار آسانتر کرده و به مدیران این شرکت هااجازه میدهند که کار خود را بسیار راحت تر انجام داده و به آسانی رزرو ها را منظم و دسته بندی کنند . از انواع این شرکت ها میتوان مطب دکتر ها ، هتل ها ، بیمارستان ها ، آرایشگاه ها ، سالن های زیبایی ، مناتق تفریحی مانند پینت بال و لیزرتگ ها ، شزکت های هواپیمایی ، اتبوسرانی و حمل ونقل ریلی و … اشاره کرد .

طراحی سایت نوبت دهی پزشکان
با پیشرفت تکنولوژی و ساده شدن تمام کارها به وسیله اینترنت و سایت ها صنعت پزشکی هم از این پیشرفت عقب نمانده و شرکت هایی با راه اندازی وبسایت هایی سعی کردند کار را برای بیمار ساده تر کنند و روابط بین پزشک و بیمار را از طریق اینترنت ساده تر کنند و صدالبته در این میان سودی هم نصیب آنان شود.این سایت ها خدماتی مانند نوبت دهی اینترنتی پزشکان و بیمارستان ها و آزمایشگاه ها ، ایجاد پرونده سلامت الکترونیک برای بیمار، بانک سلامت و پزشکی (که اطلاعات جامعی درباره بیمارستان ها و آزمایشگاه ها و دکتران در کشور به کاربر ارایه می دهد) به کاربر ارایه می دهند. پزشکان نیز از این سایت ها استقبال کرده زیرا این سایت ها توانایی نوبت گیری و رزرو آنلاین با انجام چند کلیلک را دارد و دکتر ها هم میتوانند به راحتی رزرو ها را مدیریت کنند هم میتوانند از ازدحام جمعیت در مطب خود جلوگیری کنند و هم مطب خود را در این نوع سایت ها تبلیغ کنند.

برای نمونه ما سایت دکترتو(www.doctoreto.com) را معرفی میکنیم که با ظاهری زیبا و شکیل و رزرو آسان تعداد زیادی مشتری جذب کرده است . همچنین سایت دکتر دکتر (www.drdr.ir)یکی دیگر از سایت های نوبت دهی پزشک آنلاین است که قابلیت های جدید و زیبایی همچون انتخاب منطقه یا نوع دکتر و یا اسلاید شو های متفاوت و قالب متفاوت و زیبا دارد.همچنین این سایت قابلیت ساخت پرونده الکترونیک برای کاربر که شامل اطلاعات دقیق بیمار ، سوابق پزشکی بیمار و … دارد که در صورت نیاز این پرونده الکترونیک را میتواند در اختیار پزشک این بیمار قرار دهد تا پزشک با اطلاعات دقیق تر و آگاهی بیشتری به درمان بیمار بپردازد. شرکت ما توانایی ساخت چنین سایت هایی را حتی با امکانات بهتر و بیشتر برای شما دارد.

طراحی سایت نوبت دهی هتل ها
اکثر ما در سفرها اقامتمان را در هتل ها میگذرانیم اما برای رزرو اتاق یا مطلع شدن از خالی بودن اتاق ها باید به هتل زنگ زده و با سختی این اطلاعات را بدست آوریم . اما حالا ما با وجود سایت های نوبت دهی و رزرو آنلاین به راحتی از قیمت ، خالی بودن اتاق ها ، کیفیت هتل ، امکانات هتل و … مطلع شویم و بعد از آن و به راحتی و با چند کلیک اتاق مورد نظر را رزرو کنیم . یکی از این سایت ها سایت جاباما (www.jabama.com)است که ما از طریق این سایت میتوانیم انواع هتل در سراسر دنیا را رزرو کنیم . از خصوصیات این سایت میتوان به جست و جوی راحت و پیشرفته ، سیستم زیبای نظر دهی ، نمایش اطلاعات جامع و دقیقی درباره هتل ها ، اسلاید شو های زیبا و … اشاره کرد . شرکت ما قابلیت طراحی تمامی این امکانا حتی پیشرفته تر و شکیل تر از این را نیز دارد.

طراحی سایت نوبت دهی بیمارستان ها
بیمارستان ها نیز یکی از آن دسته کسب و کارها یی هستند که باید برای جلوگیری از ازدحام و شلوغی نیازمند یک سایت رزرو و نوبت دهی آنلاین هستند . اگر یک بیمارستان سایت نوبت دهی و رزرو آنلاین داشته باشد بیماران میتوانند به راحتی و بدون آنکه در ترافیک بمانند یک دکتر در بیمارستان رزرو کرده و بدون دردسر در زمان تعیین شده به بیمارستان بروند . لازم به زکر است که قطعا بیماران بیشتر به بیمارستانی ( چه خصوصی و چه عمومی ) که دارای یک سایت نوبت دهی و رزرو آنلاین است رجوع میکنند چون نیاز به اطلاف وقت خود و ماندن در ترافیک نیستند و به راحتی در خانه به سایت رفته و در آنجا کار های لازم را انجام می دهند . در اینجا ما سایت بیمارستان قایم مشهد(quaem.mums.ac.ir) که سایتی نسبتا خوب اما نه خیلی قابل قبول اس را مثال میزنیم که روزانه افراد زیادی بدون مشکل از آنجا نوبت میگیرند و سر وقت به بیمارستان بروند . شرکت ما میتواند سایتی شکیل تر و زیباتر از سایت ذکر شده را با تمام امکانات بسازد .

طراحی سایت نوبت دهی آرایشگاه ها و سالن های زیبایی
آرایشگاه ها و سالن های زیبایی یکی دیگر از مکان هایی است که به دلیل داشتن مشتری زیاد همیشه شلوغ است ، گاهی اوقات افراد چندین ساعت در انتظار میمانند تا نوبتشان بشود . داشتن یک سایت نوبت دهی و رزرو آنلاین بهترین راه برای جلوگیری از این مشکل و اتلاف وقت مشتریان است که کار خیلی از مشتریان را راحت تر میکند . سایت رژتک (www.rozhtec.com)را میتوان بهترین سایت رزرو آرایشگاهی و سال های زیبایی حال حاضر کشور دانست که با ظاهر و قابلیت های متفاوت مشتریان زیادی جذب کرده و به مشتریان در استفاده بهینه از وقتشان هم کمک شایانی کرده است . سایت رژتک دارای قابلیت ها و زیبایی های خاصی هستند اما شرکت ما می تواند تمام این قابلیت ها و زیبایی هارا حتی با ظرافتربیشتر تقدیم به مشتری خود کند .

طراحی سایت نوبت دهی ورزش های تفریحی مانند پینت بال و لیزرتگ
پینت بال و لیزرتگ دو ورزش محبوب و پر جمب و جوش است که این روز ها از محبوبیت زیادی برخوردار شده است . یکی از مشکلات پینتبال مطلع نبودن از سانس ها و پر بودن یا نبودن آن است که این مشکل را هم میتوان به راحتی با یک سایت نوبت دهی و رزرو آنلاین حل کرد . با نوبتگیری در یک سایت نوبت دهی و رزرو آنلاین ما میتوانیم بدون آنکه معتل شویم و با وقت قبلی به بازی و تفریح بپردازیم . سایت پینت بال کلابز یکی از این سایت ها است که دارای بک گراند شاد است ، تم این سایت هم مارا یا ورزش های پیت بال و لیزرتگ می اندازد . شرکت ما میتواند چنین سایت زیبایی را با امکانات جذاتر و ظاهری شیک تر سازد .

طراحی سایت نوبت دهی شرکت های هواپیمایی
شرکت های هواپیمایی یکی از آن دسته شرکت هایی است که حتما نیازمند یک سایت نوبت دهی و رزر آنلاین است زیرا گاهی اوقات افراد میخواهند به سفر بروند اما به دلیل مشکلات متعددد نمیواند به شرکت های هواپیمایی یا دفاتر خدمات گردشگری مراجعه کنند، در اینجاست که با استفاده از یک سایت نوبت دهی و رزرو (www.zagrosairlines.com)آنلاین به راحتی زمان بندی های پرواز ها را دیده و یکی از پرواز ها را برگزیده و رزرو کنند . وب سایت شرکت هواپیمایی زاگرس یکی از بهترین وب سایت ها در این زمینه است . این وب سایت با جذابیت های بصری نسبت به سایت های دیگر وجه تمایز خاصی دارد . با اینکه طراحی چنین سایتی سختی های زیادی دارد اما شرکت ما میتواند چنین سایتی را با تمام جزئیات و حتی جزئیات بیشتر تقدیم مشتری کند .

طراحی سایت نوبت دهی شرکت های اتوبوسرانی
شرکت های اتوبوسرانی هم مانند شرکت های هواپیمایی بسیار نیازمند یک وب سایت نوبت و رزرو آنلاین هستند زیرا در این صورت (www.bus.tehran.ir) به راحتی و بدون تماس از زمان حرکت اتبوس ها مطلع شده و اتوبوس مورد نظر را رزرو کنند . وب سایت شرکت اتوبوسرانی تهران یک وب سایت در این زمینه با قابلیت های جالب از جمله منوی زیبا است که در آن میتوان از مسیر و زمان حرکت اتوبوس ها مطلع شد . علاوه بر اتوبوس های برون شهری با استفاده از این سایت میتوان به شارژ حساب شهروندی و استفاده از اتوبوس های درون شهری با استفاده از این سایت پرداخت.شرکت ما میتوان چنین سایت زیبا و در عین حال ساده را حتی با جزییات بیشتر برای مشتری راه اندازی کند.

طراحی سایت نوبت دهی حمل و نقل ریلی
شرکت های حمل و نقل ریلی مانند قطار نیز مانند شرکت های اتوبوسرانی و هواپیمایی نیازمند یک سایت نوبت دهی و رزرو آنلاین هست زیرا به راحتی زمان رفتن انواع قطار هارا بدانند و قطار مورد نظر خود را رزرو کنند . سایت شرکت حمل و نقل ریلی رجا یکی از این سایت ها است که دارای ظاهری جذاب و جالب که آدم را به حال و هوای یک قطار نزدیک میکند . شرکت ما چنین سایتی را با سیستم رزرو زیبا و قابلیت های زیبا و جذاب تقدیم به مشتری کند .

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟